LOGOS2

מגרש המשחקים של אלמנטור 

בשלב הזה של תהליך הקבלה להשתתפות בתכנית, תענו על מבדק התאמה קצר.

לפני שנתחיל במבדק, צירפנו לכם מידע קצר על דפי נחיתה, קראו אותו בריכוז לפני שאתם מתחילים. 

מה זה דפי נחיתה?

דף/עמוד נחיתה, בדיוק כמו שזה נשמע, הוא המקום בו נוחתים לראשונה לקוחות פוטנציאלים של עסק, ומקבלים את ההצצה הכי טובה למוצר או שירות.
עמוד נחיתה יהיה עמוד חיצוני נפרד מנכס דיגיטלי קיים (אתר/ חנות און ליין), ויקדש מטרה אחת לקידום, בו ירוכז המידע הרלוונטי שיוביל את המבקר בדף להשארת פרטים (ליד), רכישה או סגירת עסקה.

לדפי נחיתה יכולות להיות מטרות שונות, שמשפיעות על סוג התוכן והעיצוב של הדף. במקרים רבים דף נחיתה יכול לשמש לאיסוף פרטים לטופס הרשמה, או מכירת פריטים.

ועכשיו, מבדק ההתאמה מתחיל!

אנו ממליצים שתפנו זמן, תארגנו מראש סביבה נוחה, מוארת ושקטה לביצוע הבחינה, ללא הפרעות וגורמים שיסיחו את דעתכם.

לפניכם רקע קצר על מספר עסקים, קראו אותם לפני שתענו על השאלה הראשונה:

מרכז הצעירים דימונה

גוף ציבורי שמטרתו לשפר את אורח החיים העירוני בדימונה במגוון תחומים, ליידע על האירועים שמתרחשים בעיר ובסביבתה. להביא לתפוסה מלאה ככל האפשר לאירועים ולקורסים שמרכז הצעירים מארגן או לוקח חלק בהם.

דוגמא לנכסים דיגיטליים קיימים: דף מספר 1, דף מספר 2, דף מספר 3

בית ספר למדריכי ספורט

עמותה שמטרתה לקדם את תחום הספורט במכללת קיי ולהעניק הכשרה של מדריכים במגוון תחומים ספורטיבים באמצעות קורסי הכשרה.

דוגמא לנכסים דיגיטליים קיימים: דף מספר 1, דף מספר 2, דף מספר 3

איה האי

עסק אינטרנטי שמוכר מוצרי בד מעוצבים ומארזים לתינוקות במשלוח עד הבית לכל הארץ.

דוגמא לנכסים דיגיטליים קיימים: אתר האינטרנט של איה האי

א. אפיינו את העסקים עליהם הרחבנו למעלה: לאיזה קהל יעד לדעתכם הם פונים? באיזה ערוצים שיווקיים הם צריכים להיות נוכחים בדיגיטל? ובאיזה שפה יש לפנות אליהם בפרסומים? 

תוכלו לקרוא קצת על אפיון קהלים בלחיצה על הקישור.
למידע על ערוצי שיווק לחצו על הקישור.

ב. חפשו באינטרנט 3 עמודי נחיתה (לא חשוב באיזה נושא) שבעיניכם נחשבים לטובים, והסבירו למה?

בחרו עסק/ ארגון/עמותה מדימונה שיש להם נכס דיגיטלי (דף נחיתה/ חנות אונליין/אתר) ושלדעתכם צריך שדרוג. 
הסבירו את בחירתכם: למה בחרתם באותו עסק/ארגון/עמותה מלכתחילה? ולמה לדעתכם שדרוג יקדם אותו?

בונוס (לא חובה): פרטו איזה שדרוג אתם הייתם עושים?

סיימתם את המבדק? מקווים שהלך לכם טוב!

שלחו לנו את התשובות שלכם, במסמך Word מסודר למייל: moranpinian@gmail.com.

 בנושא המייל כתבו: "מבדק בית – מגרש המשחקים של אלמנטור" + שמכם.