פרסום מוכוון תוצאות. מה שנקרא, השורה התחתונה. למרות שבעברית הפירוש המילולי הוא "הופעה", כאן מדובר בפרסום מוכוון תוצאות – ולהבדיל הוא לא חייב להופיע בשום מקום, חוץ מאשר אצל המשתמשים עצמם. להיפך, הפרסומים הכי טובים הם אלו שסמויים מהעין ורצים מאחורי הקלעים – כך אפשר לבחון אותם בניסוי וטעייה (בעזרת A/B Testing) ולהציג רק את התוצר הכי טוב. ומיהו? רק זה שהמספרים מצביעים עליו ככזה. במילים אחרות: אין פרסום Performance אם אי אפשר למדוד את התוצאות שלו. אנחנו לא הולכם לפי דעות, רק לפי נתונים.