סוכנות Performance דיגיטלית מוכוונת תוצאות.

מגדירים יעדים, בונים ביחד Flow צרכני – ומתחילים להקים נכסים וקמפיינים.
איך התהליך עובד ולמה דווקא ככה?

פרסום מוכוון תוצאות. מה שנקרא, השורה התחתונה. למרות שבעברית הפירוש המילולי הוא "הופעה", כאן מדובר בפרסום מוכוון תוצאות – ולהבדיל הוא לא חייב להופיע בשום מקום, חוץ מאשר אצל המשתמשים עצמם. להיפך, הפרסומים הכי טובים הם אלו שסמויים מהעין ורצים מאחורי הקלעים – כך אפשר לבחון אותם בניסוי וטעייה (בעזרת A/B Testing) ולהציג רק את התוצר הכי טוב. ומיהו? רק זה שהמספרים מצביעים עליו ככזה. במילים אחרות: אין פרסום Performance אם אי אפשר למדוד את התוצאות שלו. אנחנו לא הולכם לפי דעות, רק לפי נתונים.

כפל המשמעות פה זועק לשמיים: אחריות, אבל גם "מותאמות". בימינו, לייצר מוצרים דיגיטליים בלי התאמה מירבית למובייל וטאבלט – זה באמת גובל בחוסר אחריות. כל מוצר דיגיטלי צריך להיות במיטבו בכל פלטפורמה, במיוחד בעידן שבו המובייל הוא השליט ומחזיק במעל 90% מתנועת הקמפיינים. למה? כי רק ככה הוא יהיה אפקטיבי וישלים את המטרה שלשמה הוא קם: לספק תוצאות.

פרסום מהסוג הזה לא מתמקד במוצר, אלא בתהליך. כל שלב בתהליך מפורק ומנותח – ויש לו מטרה בודדת אחת: להוביל את המשתמש לשלב הבא אחריו. ה-Funnel, המשפך השיווקי שלנו, דואג לסנן כל הזמן את המשתמשים הלא רלוונטיים החוצה – ולהשאיר אותנו בקצה עם מי שצריך, רוצה ויכול.

בדיוק. פרסום Performance הוא בהכרח פרסום לנישה. אם אתם רוצים שכולם ידעו, הגעתם למקום הלא נכון… (מה שאתם מחפשים הוא אולי פשוט שלט חוצות?)
אם חשוב לכם שקהל מסוים וספציפי יכיר את השירותים שלכם, כי הם מאוד רלוונטיים עבורו – הגעתם בול בזמן. זה מה שפרסום Performance דיגיטלי יודע לספק. תוצאות.

בואו נדבר!

אם הגעתם עד פה, קודם כל – כל הכבוד!

אין סיבה שנציק לכם עם עוד טקסטים ושדות לכתיבה חופשית. פשוט תשאירו פרטים ונחזור אליכם טלפונית.

הרי כבר הבנתם שהדבר שאנחנו הכי אוהבים הוא לידים. אז יאללה תשאירו ליד ↓

Performance

בדיוק. פרסום Performance הוא בהכרח פרסום לנישה. אם אתם רוצים שכולם ידעו, הגעתם למקום הלא נכון… (מה שאתם מחפשים הוא אולי פשוט שלט חוצות?)
אם חשוב לכם שקהל מסוים וספציפי יכיר את השירותים שלכם, כי הם מאוד רלוונטיים עבורו – הגעתם בול בזמן. זה מה שפרסום Performance דיגיטלי יודע לספק. התוצאות